Rehab Kursy

Studio masażu i fizjoterapii

Artykuły

Super rozgrzewka przed treningiem siłowym

Super rozgrzewka przed treningiem siłowym

koniecznie wypróbuj

Wiele osób ćwiczy mięśnie brzucha żeby mieć wymarzony sześciopak, ale ważną kwestią jest to ile masz procent tkanki tłuszczowej. Chcesz kaloryfer - nie zapominaj że musisz ten kaloryfer odkryć. Fakt - katując swój brzuch rożnymi ćwiczeniami uda nam się zbudować mięśnie lecz nie pomoże ci to spalić tkanki tłuszczowej. A więc same ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha nam w tym nie pomogą. Mięśnie brzucha palą bardzo mało kalorii. Więc co pali ich najwięcej? Interwały i ćwiczenia w których angażowane się więcej niż jedna partia mięśniowa. I właśnie w tym artykule pomożemy ci połączyć ćwiczenia kardio z ćwiczeniami na mięśnie brzucha.

 

Ćwiczenia te zawierają w sobie i spalanie kalorii i trening mięśni brzucha.

Trening składa się z 4 ćwiczeń a każde z nich wykonujemy po 1 minucie i staramy się nie robić przerw miedzy ćwiczeniami, oraz zachować równe tempo.

Po każdej serii zrób sobie 1 minutową przerwę

Początkująca osoba powinna zrobić 2 serie

Osoba średnio zaawansowana 3 serie

Osoba zaawansowana 4 a jeżeli dasz rady 5 serii

 

Pierwszym ćwiczeniem są przeskoki z nogi na nogę. Przeskakujemy na przemian z lewej nogi na prawą dotykając dłonią podłogi.

 

Drugie ćwiczenie wygląda następująco: opierając się rekami o podłogę przeskakujemy obiema nogami w stronę brzucha na przemian kolanami do środka i na zewnątrz.

W ćwiczeniu tym zawarte są 3 poziomy

I poziom: wskakujemy tak aby kolana znajdowały się 1/3 długości ciała

II poziom: kolana wędrują ½ długości ciała

III poziom: stopy muszą znaleźć się niemal przy dłoniach

Każdy poziom trwa 20 sekund


Trzecim ćwiczeniem które jest popularne dla ćwiczonej partii to tzw. wspinaczka. Polega ona na naprzemiennym przeskoku nóg w stronę brzucha. Tak jak w poprzednim ćwiczeniu wykonujemy ją w 3 poziomach

I poziom: 1/3 długości ciała

II poziom: ½ długości ciała

III poziom: stopy lądują na wysokości naszych dłoni

Tak  jak w poprzednim ćwiczeniu każdy poziom po 20 sekund

 

Czwartym i zarazem ostatnim ćwiczeniem są wyskoki z unoszeniem kolan do góry.

Pozycja wyjściowa: lekko uginamy kolana i wyskakujemy do góry podnosząc kolana w stronę klatki piersiowej tak wysoko ile jesteśmy w stanie i wracamy. Przy lądowaniu trzeba zwrócić uwagę aby kolana były ugięte co pozwoli nam na amortyzację.

A wiec gdy wykonasz kardio możesz śmiało zabrać się do swoich ulubionych ćwiczeń na brzuch.

W następnym artykule pokażemy najlepsze i najskuteczniejsze ćwiczenia na brzuch które pozwolą uzyskać ci wymarzone efekty.

A więc do roboty!!!

  • Super rozgrzewka przed treningiem siłowym
  • Super rozgrzewka przed treningiem siłowym
  • Super rozgrzewka przed treningiem siłowym
Id reklamy: 60
Id reklamy: 59

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.